joi, 19 aprilie 2007

Jurnalul fetei care nu are rabdare

Astept, si astept, si iar astept......
Poti spune de multe lucruri ca ma caracterizeaza, numai RABDAREA nu. Pur si simplu, sunt nerabdatoare si anxioasa, agitata si..., hai c-o zic, oleaca isterica. Uneori chestia asta ma ajuta, pentru ca, atunci cand ceva ma pasioneaza, nu ma las pana nu e gata. Ma stresez, nu dorm noaptea, ma rascolesc, ma rastesc, devorez o ciocolata si buna-dispozitie a altora, pana la urma tot imi iese.
Insa acuma ma roade, n-am stare. Cred ca mi se trage din copilarie, cand mama zicea "las` ca facem maine" sau "alta data" - enunturi la care reactionez prin inrosire instantanee de fata, gat si creier. Mentionez cu sinceritate ca, in privinta lucrurilor dupa care nu ma omor, sunt chiar delasatoare uneori. (stiu, nu e bine)
Dom`le, nu mai am rabdare: am trecut sau n-am trecut?
multumesc

Niciun comentariu: