joi, 19 aprilie 2007

I-am pus cruce!

A murit Arcanu! Cu glas tare o spunem acum in sfarsit! I-am dat in cap, l-am spanzurat, i-am taiat picioarele! Azi l-am scos din dulap si l-am dat la lei!
Ouuf, iar mi-a luat o mie de ani sa intru aici, sa-mi arat condeiu'. Imi uit parola ca un porc, una doua ma amneziez.
Am fost dragalasi. Mi-a placut de noi. Imi venea sa apuc 5 obraji deodata sa le fac "agiugiu". Sper ca nu doar mie. Aaa, si parca mai era ceva pe langa dragalasenie...Campania! Afisul il tinem deasupra calculatorului, parte din story bord sta pe langa oglinda, deci e clar ca ne cam place, nu? Bafta noua (si voua, why can't we be friends, why can't we be friends, na na na...desi suntem, da-mi placea mie cantecelu, ce sa fac?)

Un comentariu:

Matei spunea...

ms for link back. insa de ce ai pus linkuri si nu numele blog-urilor? pe mine poti sa ma schimbi plzzz? :dd ajuta la awareness sa fie peste tot acelasi nume catre blog. ms!
ciao!