vineri, 13 aprilie 2007

Glad sa fim pana la capat!

Glad sa fim pana la capat!

Avem idee.u u u u...Ba nu, nu ne place! Hai ca asta e buna. Geniala, clar! Ba nu, e un rahat! Dar iata ca in sfarsit avem ceva ce ne place..pana la capat. E de doua zile si tot credem in ea, deci e bine. Am stat ca smecherii intr-o sala de la facultate, noar noi 5, am ras de ne-au durut burtile, am mancat si hahait si ne-a iesit...am scos-o la capt. Acuma, ce-o fi o fi, da ne place... Cel mai tare, am dansat ca istericele (doar 4 dintre noi) pe Ruslana :))...Nimic mai amuzant! In pijamale si sosoni, entuziasmate, am topait ca istericele. Mai un stejar, o tigara, popcorn la greu, bulimie, mult CEAI VERDE si de afine, draci, despartire sau vrere de despartire de prieteni si mult entuziasm...we are glad to be us. You? Parca si armata suna mai bine cand te gandesti la ea razand. It's such a pink world. Si o spune un om suparat pe viata, o posaca intr-un cuvant :D!
A, si cum de am uitat de cozonaci..ei ne-au facut viata si mai happy si mai grasuna zilele astea. Creatie, oua si cozonac. Ce poate fi mai durduliu si mai dragut? M-am culcat, v-am salutat. Militareste!

Niciun comentariu: